Darlings

Saturday, December 18, 2010

Jimba jimbaan secara besar besaran: Part 1

Saja nak bagi korang tunggu. Bagi sekeping dua keping dulu .
petang esok aku hupdate eyh. Tengah exhausted nak mampos ni. Nak rilex rilex kan otak lepas tu kena setel kan assignment si ema. Memang kuang hasam punya sepupu. Assignment dia datang campak kat sini. tak tolong kan merajuk sebulan.
Besok lak kena bangun pagi . Ada misi yang perlu di tunai kan. harap harap aku tak malu kan diri sendiri besok. babai..

7 comments:

Lieza ZaZa said...

chantik la lyaa pkai shawl neh...cam ne nk pakai cam ni ek?
lyaa pakai 2 lapis ek??
hehehe....;p

AM SYA said...

ampeh..nk wat tetunggu2 plak lyaa ni~haha

btw lawa pkai shawl cenggitu ;)

Lyaa Suriany said...

lieza,

aah dua layer tu ..
memang suka berlayer layer ni
sejuk2 boleh buat selimut trs
haha

Lyaa Suriany said...

sya,

hehe
sbr eh

penat nak resize n ltk watermark je sya..

Rara Nasiha said...

dear, tak sabar tunggu update seterusnya ni. hehe :)

Anisa Hang Tuah said...

lyaa..kamu sungguh cantik
nis sukeee tgok

Miss Yaty said...

wow! like ur style dear :)

yaty follow sini ye. minta maaf sebab lambat follow balik :)

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger