Darlings

Monday, June 11, 2012

Engagement Part II

Morning morning. Masing masing tengah layan monday blues ke. Mata aku ni macam di gam habis ni. Mengalah kan orang tengok bola. Bila mengantuk, Mula cari alasan nak hilang kan kemengantukan yang amat ni dengan hupdate blog. Kira aci ler tu.

Semalam dapat gambar, hari ni gigih update blog. Tapi tak semua lah aku share. Aku rajin kan diri upload kat facebook je lah. 

Sambil aku karang ceghito, kaurang layan gambar sekali.
Rombongan.

Tarikh 2 june 2012 tu, Mr Razman yang decide. Aku decide bulan aje.. Kebetulan pulak Kitorang memang cuti . So cantik lah tarikh yang dia pilih tu.

Family Mr Razman nak yang simple. So am i. Aku kalau boleh nak yang sangat sangat simple. Simple di sini bermaksud. Tak de hantaran, cincin satu je, tak de mini pelamin. Tu aku & Mr Razman dah sama sama setuju lah. Capai kata sepakat.

Sekali, Family aku tak nak. Mak cik mak cik aku cakap. Sebab aku anak tunggal, & Family Mr Razman datang dari jauh.. Mana relevan buat simple. Tu dugaan pertama yang datang, agak konflik aku dengan umi aku. Hari hari ada phone conversation dengan umi. Kadang kadang menangis sebab belum apa apa dah konflik. Tabah kan hati. Sebab aku ada dua family nak kena jaga hati.
Geng Hiache. Geng pajero tak do gambar nyaaa.
Last decision.  Kitorang decide 5 hantaran berbalas 5. Tak masuk cincin. Tapi aku tetap berkeras tak mau mini pelamin. Aku takut orang cakap hoverrrrrr. Macam nak kawen. So Majlis aku memang sempoi tapi tetap meriah sebab family aku ni family besar. Adik beradik umi pun dah berbelas. Campur adik beradik papa lagi
Puas hati bila berjaya DIY sendiri hand bouquet.Balik kenduri kendara terus  settle kan hb, then kroooooooooooh . Memang tak mandi!
Make up? Lagi lah tak hire mana mana mak andam. Sebab aku nak make up yang simple. Just calit eyeshadow sikit, then make up macam biasa. Sepupu sepapat bising sebab tak p make up dengan mak andam. erkkk bila aku cakap tak mau, maksud nya tak mau lah. Make up biasa tanpa fake eyelash, kening pun tak trim. Kalau aku nak make up yang proper pun nanti pre wedding photoshoot kot.

Kesayangan yang banyak bersusah payah, Main sponsor untuk makan makan.  Terima kasih yang amat sangat umi.

ooooh memang ada ceghita di sebalik gambar. ceghita nya biar family kami saja tau k. hohoho
 okeh kali ni betul betul betul...
Mak tak mau senyummmmmmmmmmmmmmmm, sama macam umi, tiap kali gambor mesti macam ni.
Mr Razman's Fiancee
Even aku tak suka barang kemas. Tapi aku tak berani nak ambik yang emas putih . Takut kena pelangkung dengan umi.
  Antara kawan aku yang datang. eceh. macam ramai je yang aku jemput. Thanks for coming babe even dia busy.
kualiti gambar berbeza berbeza sebab campur dengan gambr dslr & camera pinky aku
kesayangan yang banyak jasa .  

Kak suhana sayang. Thanks for comingggggg kakak. Dia datang awal. Agak terkilan sebab tak boleh nak spend time banyak banyak, Thanks jugak sebab sponsor Homestay untuk Family Mr Razman. Lebiu ketat ketat!

Future in law. InsyaAllah. Semoga Allah permudah kan urusan kami.
 amin.


Psssst ,Pasal baju & veil. aku wat satu entry khas. lepas ni. chows!

20 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

salam lya. tahniah. moga kekal ke syurga ya. =) veil pun DIY sendiri ea? rajin..so sweet..

eira hamzah said...

tahniah...
itunang 3rd June...

hey your fren tu yangfree hair tu nama ayu ea??

Marya Hana said...

hai lyaa, congrats dah jadi tunang orang.. jangan tunang lama-lama kay?

happy for you <3
btw, u nampak cantek !

♥fie yasmin♥ said...

congrat dear..cepat2 kawen ye

MaiZATuL ASniDA said...

Lyaa... congratz... hehe. happy for you.. :)

hazanis said...

kak lya xjemput kita pun...:P

Unknown said...

tahniah..
moga diakhiri dgn ikatkan pernikahan.

Unknown said...

tahniah ye..

Atiqah Razak said...

cantik !

Anonymous said...

tahniah lya. Moga kekal ke akhirnya :)

merahitujambu said...

cantik cincin

Liza Razak said...

suka baju tunang awak...cantik sangat

Unknown said...

cantik!=)

Unknown said...

tahniah .. B2B lah yer

♥ wawawawa ♥ said...

congrats sis! aisyy nak tunang jugaakkk!! hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

gojes! :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

semua cantik! jeles ni jeles :)

Malissa Ali said...

Hoho. Respect ar akak. Org sekarang sume na vogue. Akak maintain simple. Good girl. Hewhew

zEri sAfEerA said...

haha finally. jumpe jugak ur engagement entry. xpe, simple pon. ttp nice :)

nur said...

eh eh...kita tunang 1 Jun, tapi 2013 la...hehe :)