Darlings

Friday, June 29, 2012

Pepantai @ Terengganu

Gambar gambar di bawah dah lama jadi pekasam dalam hp . Sampai dah terlupa kewujudan gambar gambar tersebut. Hari ni tiba tiba buat teringat kewujudan gambar yang dah jadi pekasam ni . Maka, wujud lah entry ni.

Gambar ni main main snap masa on da way balik dari kelantan ke Negeri sembilan. Erk lepas engagement ceremony ler. Aku numpang family Mr Razman balik sekali. 

Kalau dah nama nya konvoi beramai ramai. Maka banyak la tempat persinggahan, pantai teganu, payang pasang, kedai kopok lekor, jagung bakar, sata . Mihun sup. Nah. kaurang kira lah berapa kali persinggahan tu, Perut macam nak pecah dah sebab asyik makan dan makan seterus makan lagi.
Pantai kat teganu ni memang meruntun jiwa betul laaah
yeahhh cardigan itewwwwwww.
 Lepas tunang secara rasmi jugak, berat badan aku naik dengan jaya nya. Tak tau la faktor bahagia atau faktor stress dengan keje.

13 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

hehe mcm2 faktor ya..:)

asfira aminuddin said...

cantiknya gambar! dah lama i tak pegi pantai :(

Anisa Hang Tuah said...

seronok =)

Maria Menado~ said...

Bahagia leteww. ahaha ;)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

assalamualaikum dik =)
nice pantai..ape name pantai nie?
naik bdn sikit2 takpe, seri bkl pengantin.hihi~

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Cantek nyer view beach tu
Auwww gegurlz semua kawaii lol
Tq sis sudi follow belog ladychenta
Hugs ketat2 (*^_^*)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...
This comment has been removed by the author.
☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...
This comment has been removed by the author.
hazanis said...

Tu pantai rhu 10 kan kak lya..:)

saharinasaharudin said...

rinduuu nak pegi pantai.angin sepoi2 bahasa.besttt :D

O'gosh said...

ala..lama x g pantai....naik berat badan sebab bahgia la tu..huuu

Salimah Ismail said...

Lawa cardigan diaaa..Hehe..Bestnya dapat gi pantai :D

Salimah Ismail said...

Lawa cardigan diaaa..Hehe..Bestnya dapat gi pantai :D

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger