Darlings

Thursday, December 23, 2010

Blogger Gathering

Ramai tak yang join? sadis nya sekali lagi aku tak boleh nak join gathering ni sebab aku kat kelantan lagi masa ni. sob sob sob,
Mel, nanti kau organize lagi yea.
aku teringin ni nak join. kauorang p tak?

13 comments:

wirdawahid said...

alaaaa, baru best sebab ingat akak join.
wirda join tp xde kawan lagi :(

Ain Atika said...

wahhh seronoknya,.,,semua blogger di jemput ke ni?? alaa nak g tapi tarik tu ada hal lain pulak...kenapa tiap kali tarikh yang dibuat xkena je gn saya....maakkkk tolongg....=(

HaNa HoNeY said...

pergh...cam best je
p xblek kl lagi time neyh
alorgh
T_T

Aisyah AR said...

alamak.....segan arr nk join...tak ramai member..sedeh..hahhaha!! lyaa tak g....kita pun tak g lah...nnt jadi kera sumbang...ckp ngan tembok...i malu ya'll!!

O'gosh said...

Bestnya....blogger2 baru xle join la kot..

Cik Moon said...

huhu..cikmoon pun xleh g gak.. family duk sibuk nak berpindah.. huhu

Lyaa Suriany said...

wirda ,

join eh

tu la
sis teringin sgt nk join tau

xpe
smpai sane ramai la tu kwnn

Lyaa Suriany said...

ain atika

selalu mcm tu la
mesti ada jek aral

hooho

Lyaa Suriany said...

Hana,

bila p kl

Lyaa Suriany said...

sya,


la segan lak
kalau lya ada len kali sya join eh

Lyaa Suriany said...

ogosh

sapa ckp new comer xleh join
suppose to b
new blogger la kena expose
slh stu cara promote blog

Lyaa Suriany said...

cik moon

settle kan sal family matters dulu kan

nnti nnti kalau ada peluang lagi
kita ber gathering

AIMAN said...

woaaaa best nye kumpul ramai2

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger