Darlings

Sunday, October 23, 2011

Tutorial Tudung Bawal

Aku rasa tutorial ni menarik. So. Share share ler dengan kaurang. Happy Wacthing!


10 comments:

Anonymous said...

awak perasan tak tulisan kat baju dia...

Lyaa Suriany said...

tulisan?
tak pasan lak
jap nak p tengok balik

Reensyarinie said...

menarik cara dia ni...boleh try ni.hehe..boleh guna balik bawal2 yg tsimpan rapi dlm almari.huhu

erkk alamak cik anon bgtau br perasan tulisan tu.hehe :)

Lyaa Suriany said...

tau xpe sis
lya ni lagi la
jns yg xalert

tak pasan trs

fatin hanani said...

wah..la ni tdg bawal pun dh blh jadi macam shawls hehe
menarik

O'gosh said...

sayang je..tutorial dah menarik..tapi baju plak hancus...

azalia hjsalleh said...

pakai shawl cmnie sesuai x utk org muka bulat cm kita ?

Lyaa Suriany said...

rase nya ok je lya
tarik anak tdg tu ke dpn sket
tak pun boleh blh trk tdg tu ke dpn cover pp

azalia hjsalleh said...

okay thanks tau bg tips.
nak cuba sbb nampak simple & jimat duit. gune balik tdg bawal. hoho

eesyaheera said...

Dah elok buat tutorial tudung pakai baju Carlsberg pulak -___-

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger