Darlings

Sunday, October 23, 2011

Gelagat Katrina lagi

Katrina kadang kadang memang bikin aku sakit jantung. Pantang pintu cage bukak sikit. Mula lah dia sondol kepala nak keluar. Satu bilik dia explore.

Bila di pikir kan balik. Kesian dia sebab terpaksa terperuk dalam cage yang kecik tu. So, untuk kurang kan rasa bersalah. Aku selalu biar dia buat acara bebas kat dalam bilik ni. Nasib dia baik sebab  barang aku tak banyak lagi buat masa sekarang

Baldi aku jadi tempat dia bergayut. Pun boleh kan katrina. Habis dia sepah kan. Aku sabar ajek. Tak pe tak pe. Kau main je puas puas katrina. Aku agak ada la dalam 30 minit dia dok main masuk keluar masuk keluar baldi tu. Suka benor heh. Apa yang dia godek dalam baldi tu aku tak tau lah.

Suka suka kan boleh jadi duka. aku terlalai sat tengok tv. Sekali aku toleh belakang. Si katrina dah start acara panjat manjat langsir dah. Aku jerit kuat kuat dia buat derrrrrrk aje. Aku risau bukan hape, Kat atas tu ada lubang air cond. Kang hade dia lompat keluar ikut lubang tu. Tak ke aku yang naya. Mati yang tak berapa syahid lah kau katrina.

Sambil jerit sambil berlari keluar cari kerusi. okeh. Jangan lah tanya kenapa kena ada kerusi. Sah sah lah memang aku tak boleh capai si katrina ni langsung. Tinggi kot. Ini pun aku zoom.

Kaurang tengok. Bukan main eksyen lagi dia dok atas. Mentang mentang aku tak boleh pegang dia. Kasi lempang laju laju jugak budak ni.

 Geram aje. Dia boleh pose untuk aku lagi. Selagi kau tak lompat masuk lubang tu tak po lah katrina.

 Si Gemoooooooook yang naughty!
Lastly, berjaya jugak aku bawak dia turun. Dia sangat sangat lah nakal. Bila dia nampak ajek tangan aku nak pegang dia, terus dia lari ke kanan, ke kiri. Bila orang nak snap gambar, dia dok diam diam pulak.

Bila dia buat muka comel macam ni. Mana aku mampu nak marah dia lama lama, mana mampu nak piat telinga. Mampu senyum jek, Tak pun cubit jek laju laju. Lebiu Katrina!

13 comments:

cik chinta said...

cuteeee..nak satu tapi bile ingat ex gelpren tunang ada bela nih..rase sakit hati nak bela..abaikan impian nak membela..sedihhh..hukhukhuk

Mizz ErMa said...

kiutnye..sy pulak xpenah bela pet..hihi

saharinasaharudin said...

alololo,comelnyeeeee katrina!meh nk kiss meh.

Reensyarinie said...

alorrr comelnya...hahaha nakal betul die erkk

::: Cik Feera Lova ::: said...

chumel gaban tuh..tapi cam seriau sikit nak pegang..apatah lagi nak hug..suke tengok jek..

Nurul Mazni Sawal said...

sgt comel.. btw, dear.. boleyh jer ambik gambar maz.. no prob.. juz jgn tutup any watermark kat picture yer.. tenkiuuu

nurkaloi said...

eeeiiii comey nyer !!!!
memang gemoookkk hehe

Lyaa Suriany said...

cik chinta

haha
kuat pengaruh ex gf tunang tu

Lyaa Suriany said...

Miss erma

boleh try
tp atleast kena buat research dlu lah sebelum bela sg

Lyaa Suriany said...

saharina,

katrina sombong sikit
haha
bajet comel
so bila org nk kiss dia
mesti dia xmo punya

Lyaa Suriany said...

sis reen

mmmg btl2 nakal sis
sabor je la

Lyaa Suriany said...

cik feera

housemate kite pun mcm kamu
suke tgk
tp nk pegang
mmg xla
hehe

Lyaa Suriany said...

mazni

thnks dear

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger