Darlings

Sunday, October 16, 2011

Weekend

Kalau nak ber happy happy an, masa weekend aje lah. Itu pun hari Ahad. Kalau nasib aku baik, Mr Razman berbaik hati lah ajak keluar hari sabtu. Kalau dia kurang baik, dia buat buat lupa ajak aku keluar hari sabtu. Mau nya aku meroyan dok rumah 5 hari seminggu tak keluar keluar.

Yeah. Aku paham. Orang yang kerja 6 hari seminggu ni, hari ahad jek waktu dia rest. Tapi aku kan nakal. Nanti kan bila pulak aku nak menyakat orang kan.

Hari sabtu. 
Melangut ler sorang sorang kat rumah. Housemates ada yang kerja, ada yang balik kampung, ada yang tengah ber holiday. So aku menyepi dengan katrina je la. Nasib lah ada katrina. Ada benda jugak aku nak sakat. Main kejar kejar dengan katrina dalam bilik. Seronok weh, at least, boleh bakar kalori kau tu. hohoho.

Malam nya. Tak tertahan lah bosan nya. Bila dapat mesej orang ajak p uptown, Feh rasa nak melompat jek. sebab tahap bosan dah maximum. 

Dah masuk kereta. "Kita p PD nak?"

Aku:???? Dalam kepala hotak tengah pikir. Pd tu Port Dickson kan.

Hurm. Dah datang angin dia tiba tiba nak dengar lagu ombak. Layan kan aje lah. Bukan aku pun yang kena bawak kete kan.

Seronok jugak sekali sekala dok layan angin pantai. Lepas tu blah.

Hari Ahad.

Bangun pagi pagi sebab nak jemur kain. Sebelum berulat dalam mesin basuh tu kan. Semenggah semenggah. Sudah nya jemur kain, tarik selimut tidur balik. ohsem sungguh hidup. macam goodgood aje ikut trend orang kerja basuh kain hari ahad.

Matahari terpacak atas kepala. Sedar diri bangun.

Tiba tiba mood datang nak p ronda ronda alam sentral. cari barang untuk konvo sikit. sikit aje pun . 

Then, pusing pusing tengok auto show kat stadium shah alam. Tak berapa menarik ah, yang menarik nya Gadis auto show lah. mantappppppppp! 

Rata rata tengok awek, bukan tengok motor. Ada tu, sampai tak berkelip bila awek auto show cat walk ala model
Gua tak minat. old school sangat
Bila abang tony beraksi. Hancur tayar si tony ni kerja kan tau dak. feh. terbaik
Yang ni: Manusia yang bosan dok melangut kat rumah bila dapat keluar macam rupa orang jakun baru keluar bandar.   

Oke. Dengan ini, aku tutup tirai weekend aku dengan jaya nya.Next Weekend mungkin melangut kat rumah sebab Mr Driver sebok je nak p tengok motor gp. 

Tata Titi Tutu.













9 comments:

Wanybunny said...

fuyoo mata!

Anonymous said...

coolll!

Syuhada Nasya said...

perghh !! memang mntap lah !!.. btw u cute !! :)

Rin Saharina said...

hihi.sme lah.weekend la yg pling awesome.bleh kuar jln2 cuci mata :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

seksinye awek.. T__T

Unknown said...

hehe p PD..wah bestnya..
fatin x pernah lagi p PD hee...
kuno kan HEHE..
emm memg owg x tgk moto dh tapi gadis 2..
hee

ROSSA said...

hye,. akak senior kat palam ke?

ROSSA said...

hye,. akak senior kat palam ke?

e.l.i.z.@ said...

eh pastu p PD ke tak?