Darlings

Saturday, October 22, 2011

Penangan Tya's Touch. Superb!

Aku memang dah lama jatuh cinta dengan penangan make up sis tya. Kerja dia kemas ajek. So selalu usha customer yang dia make up. Mabelessss. Frust pun hade. sebab rasa nak sangat sis tya make up kan time tunang or nikah.

Sadly. Jauh sangat derrrrrr. Kelantan-Lembah Klang. Gua tak mampu. Pujuk hati sendhiri. Kalau ada rezeki, boleh sis tya make up kan untuk pre wedding. Itu pun kalau pre wedding photoshoot aku tu wujud  kan. Entah tahun bila lah tu. Verangan lebih.

Mari kita Berkenal kenalan dengan sis tya. Ghase nya dah ramai yang kenal dia. Antara mak andam famous amos kot. Aku tengok booking list dia sampai tahun depan. So kalau sape sape nak booking dia, kena check lah dulu. Takut dah full. Haish. Sekali lagi . *Jealous mode*
Sis Tya. Kadang2 join modeling event jugak. Tak silap aku kat Uitm shah alam ni.
Mama Howt with ziyaad. Dah besar ziyaad sekarang.
 Dulu aku follow personal blog sis tya. Tapi sekarang blog tu dah tak berhupdate. Sis Tya focus kan pada blog make up dia. Sedar tak sedar dah lama aku jadi follower sis tya ni. Dari zaman dia belum kahwin lagi. Sampai lah sekarang dia dah ada anak. Cepat jugak masa berlalu heh.


Sekarang mari kita terjah hasil sentuhan sis tya.

Fatin Suhana
Irine Nadia pun guna khidmat sis tya jugak untuk photoshoot

 
Glowing glowing gitewwww
Sis Zaza. Model famous amos


 So,pada yang interested untuk di touch up dengan sis tya. Boleh email ke tyastouch87@yahoo.com

Facebook : TYA ADNAN

YM : fatiha.adnan

hp No : 019-3707473
&

*Gambar gambar credit pada tya's touch. Aku dah mintak permission awal awal dengan sis tya. Thanks mak andam meletops ni sebab bagi cilok gambar. All the best untuk business sis tya.











4 comments:

MaiZATuL ASniDA said...

nice. irene pun dgn dia.. bagus ni.. :)

Izzatie said...

Cantikkkk semua yg die makeup :D

Shazwani Ramly said...

cantiknyaaaaaaaaaaa.

mynamealiaa said...

peh. peh. peh. lawa! :)