Darlings

Saturday, October 29, 2011

Convocation Day- Part 1

Excited, nervous. Semua hade. Excited nak jumpa kawan kawan, ambik scrol, Nervous takut tersadung derrrr.Harap harap semua oke. Amin.

Cerita hari ni.
Pagi pagi bangun. Umi kerah p masak nasi. Oh biasa. Nature orang kelantan memang makan nasik. Nak nak pulak umi aku tu ada gastrik. Menu pagi ni simple, telur rebus, telur dadar, ikan masin . Selamat masuk perut. Dah lama tak  breakfast dengan nasik. Ada tanda tanda sakit perut dah. Haiya. Tapi gagah kan makan oke sebab dah lama tak breakfast dengan umi.

Lagi syahdu bila umi tanya balik tak raya haji ni. sob sob sob. Entah kan boleh balik ke tidak, Cuti takat 2 hari. Penat betul aku nak berkejar balik . Tapi kalau tak balik kan mau aku riau kat sini. Mana pernah raya kat perantauan. Mintak mintak ada jalan penyelesaian lah.

Hah. Aku ingat nak taip sepatah dua aje. Sekali dapat keyboard semua lupa.

Oke guys. short update ajo lah. Got to go. Babaiiiii.


7 comments:

ekmal said...

kalini adjust skit posing time amek scroll..kang jadi mcm gambar konvo diploma lak..mesti ad yg x kena..haha

Lyaa Suriany said...

hahhahhahaaha
mana tau ni
mmg btl
gambar konvo diploma adalah antara gmbr plg benci dlm hdp..

noraliza said...

wahhh..konvo katne lyaa?

kaka said...

lyaa hati2 masa convo nanti..hari tu masa kaka teman akk convo ada budak tersadung atas pentas masa amek scrol..cian dye mesti malu

kaizen said...

slamat berkonvo....tahniah da grad...

Ana Ghazali said...

wah..konvo....hehe..the best moment rite..

MaiZATuL ASniDA said...

selamat berkonvo..!! hehe.. kakak kite konvo uitm gmbr dia smart. so, insyaAllah smart gmbr tu seksok. :)

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger