Darlings

Saturday, May 7, 2011

Si humble Nadia Pamela


Nadia Pamela Yunus.? Orang panggil dia pem je. Pem ni kira junior aku dekat Shahputra college dulu. Daripada dulu mak cik ni memang jenis humble & tak berlagak. Even dia famous, tapi dia tak sombong. Tu yang aku respect dia dari dulu. Kalau kat college dulu dia boleh tahan glamour gitu. Jadi model Shahputra. Sekarang pun dia still jadi junior aku. ambik course yang sama dekat Uitm Puncak alam .

Sebaya dengan aku aje mak cik ni. Aku pun lupa macam mana boleh start sembang dengan mak cik ni, tapi yang paling aku tak leh lupa, dia cakap muka aku ni sama macam muka kakak dia. aku pulak yang teringin nak tengok muka kakak si Pem ni pulak.

Nak lagi best. dia ni ada talent. Singing. Dah jadi jiwa dia. aku pun suka tengok dia perform. Tapi aku dah lama tak tengok dia perform. Last time aku tengok dia perform waktu kat shahputra la. Bila dia perform dekat Uitm puncak alam aku asyik termiss jek.

Tapi tak pe, Besok aku tak mau miss miss dah chance nak tengok pem ni perform. Even tak dapat tengok dekat dewan mbsa. aku tengok kat tv ajo la pem. Kira aku bagi support jugak kan kau. Dari last week lagi aku tunggu kau perform kat Mentor ni. . Pem ni pernah di short list dalam top 3 jadi protege Edry. Sama sama dengan aida bekas af9 & protege edry sekarang , eqa. 



Mungkin rezeki tak berpihak pada pamela ni, tapi  tak pe. Pem ni tetap boleh perform dekat mana mana sebab dia ada talent.


  Pem, Aida & Eqa


 
 Ouch, manis jugak mak cik bertudung..

 All da best Pem. Aku harap kau success. Lepas perform dekat mentor besok, boleh focus pada next paper. Good luck for ur final exam pem . Aku tunggu Mentor esok.

13 comments:

Mysara Ab Rahman said...

p'form kt mentor??

Honey Bhulat said...

cnatik dia pakai tudung =)

cikida said...

wahh,,cantik nye die..both sweet !!=)

Syafiq Rosli said...

wah..terbaik..skit lg nak dpt kan..

Unknown said...

lawa. die perfom eh

Anonymous said...

Nadia Pamela Yunus on mentor has the talent to move forward.

hujanlebat said...

weh.apsal dy seksi sgt mcm nk gi clubbing je tgk kat mentor..singkat yg amat skirt

Anonymous said...

xjd artis pun da seksi...ni klau dpt jd artis x tau la seksi thp mne plak ni...yg plng i x respect...kjp gamba seksi...pstu leh plak amik gamba pkai tdung bajet2 tutup aurat...igt perkare tutup aurat ni bole wat maen fesyen2 ke dik???maaf terleser~

Anonymous said...

She is not that sexy, it just a fashion for that specific performance on mentor.

eesyaheera said...

agak dah Pem ni mesti budak OM. junior Lya rupanya

Anonymous said...

pem ni ade fb x??

Anonymous said...

lya....thankie...lurve u...=)
baru ade time tgk ur blog...
btw..thanx ur support k...btw...
terharu tau tgk ur blog... sedey hihihhiii....teringt zaman shahputra....

Efa Nur said...

pem terbaekk..!! mmg famous kt kolej dulu..:D
efa pun dari shahputra jgk.. Lya kenal efa x??hehe

Jom Terjah Sini :)