Darlings

Thursday, May 12, 2011

Apo kono heh

Kepala aku berdenyut denyut jek, nak cakap ada migrain, Rasa nya memang ngakk ada. Lepas tu satu badan sakit. Itu yang aku hilang mood terus nak hupdate. Seriously lah kenapo heh.  Makan pun tak selera. Simptom hape kah ini, Nak kata semak, Patut nya aku tengah bergembira sekarang ni sebab dah lepas viva. Apa yang aku pikir pun aku tak tau lah.

Satu hari aku baring. Tak dayo dah. Nak buat apa pun terus spoil. aku tengok tv je la. Lepas satu cerito satu cerito aku layan. Nak bangun mandi pun tak berapa nak larat.

Sudah nya tekak rasa nak minum air milo. pung pang pung pang kat dapur. Dah lama tak buat air weh. Biasa minum air masak aje. Cari gula,merata cari, pandang kiri. erk gula kot ni, Main taram jek dalam milo.

Udah siap bikin air. Main teguk jek. Dahago. cuaca sekarang ni kan panas nak mamp. Sekali aku rasa aku terminum air milo masin. What the hekkkk. Garam rupanya aku taram tadi. Haiyaaa. Gila kentang betul lah. Aku rasa kondisi aku ni tahap yang kronik agak nya.

hurmm masa ni mengidam nak makan macam macam. Nak makan apa yang umi masak pelis. Boleh buat delivery tak. Mengidam ni.

5 comments:

LuLuLaLaLengLeng said...

hahahahahahaha.milo masin.. adik liya nie..... demam ker.???

cik hani said...

dah tertukar garam dgn gula ye..

hihih...

termasin la jwbnya...

mujur tak sembur ke dinding air milo tu

EZAN IDMA said...

ta sehat eh. mengidam nak makan ape tuuu. hehe

tulus sweet said...

parah dah ponyakit dio ni

sya said...

to la..bekas garam ngan gula pi letak dekat2.mesti spesen je bekas nye x?
haha

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger