Darlings

Sunday, May 1, 2011

Homesick





Pejam celik dah masuk bulan May..

Dah cukup 4 bulan tak balik kampung. hado yang nak cakap, ek eleh, kecoh tak balik 4 bulan.
Baru 4 bulan. Aku rasa macam lama gila. Lama dah tak dengar umi membebel secara LIVE. 

Biasa nya bila adengan membebel dah start, aku dah stand by hp or mp4 kat sebelah. Get Ready untuk sumbat telinga. heeeeeee, Jaat sungguh. Sudah nya papa lah yang tadah telinga untuk aku.

Tak sampai sebulan lagi nak balik. Tapi aku yakin dengan jaya nya lah, tak sampai 2 hari aku dok rumah. confirm ada status, Mau kembali ke sini. 

Tak betah gue dok rumah lama lama. Asal balik rumah aje, dok sorang sorang. bosan. ada chance jumpa parent waktu malam jek, siang hari terkebil sorang sorang. Kalau hado yang berbaik hati nak datang teman. moh le. aku hampar red carpet.

Amacam? ada tak yang nak teman... 


4 comments:

Honey Bhulat said...

sian dia...homesick yew..moh hani teman kan...tp nak carpet kuning la..xmo merah..hehehe =) sabar yew..esok2 balik la

Wanie-san said...

alooo..cian dia.....
kalau mcm wani ni..balik umah je bergusti dgn adik2...xpon diorg buli suh masak mcm2 benda...aishhh..

aliza zeke said...

dtg jb lah lyaa..leh jalan2.hehe

Miss Anis said...

same jgak hOmesick..nk balik....heee