Darlings

Monday, May 30, 2011

Past life


Kadang kadang,
Bila tengok orang yang pernah kita sayang, happy hidup tanpa kita,
Timbul perasaan "jealous"

Terpikir,
Bahagia dia dengan keputusan aku?
 I think So

There's nothing more to regret.
Past is past.





11 comments:

aWaLLiWauDDin said...

Alaa.. mungkin jodoh kamu yang seterusnya akan wat kamu lg bahagia.. hehe

O'gosh said...

jangan dikenang benda yang dah lepas...maybe sumthin yang lebih baik pasni akan berlaku..

Bella Ayub said...

errr.... move on babe.

Indah Mulya said...

yg lepas tu biarkan lah sis =]

wahida idris said...

jadikan pengajaran ok?

EZAN IDMA said...

betol. saye mengalaminya juga kadang2. tapi percaya lah tuhan akan adakan yg terbaik untuk kita kan. yeah past is past :)

noraliza said...

jangan dikenang sangat benda yg dah lepas..cekalkan hati :)

Mama Gee said...

doakan je kebahgiaan dia...
InsyaAllah 1 hr nnti..kebahgiaan kita pasti menjelma..

haniey said...

aa kdg2 hani pun cmtu..ala akak kan cantik mungkin ada yg lebih baik utk akak.. :)

syida spongie. said...

haha. betul tu betul tu. tapi da bukan jodoh. meby kita jadi kawan pun da cukup. hepy jea la utk dia. :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

jangan pandang belakang.
hehee
fikir masa akan datang.
semua yang berlaku ada hikmah. -_-

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger