Darlings

Tuesday, May 10, 2011

Viva mode

Scheduled post lagi. Waktu ni mungkin aku dah selamat sampai puncak alam. Tengah menggigil kaki nak present. Well, bukan lah berniat nak hupdate pepanjang. Just nak mintak doa jasa baaik kalian. Doa kan aku dapat present dengan baik depan Advisor research aku ni. Jangan lah aku tergagap gagap macam orang gagap..Sebab aku selalu je salah sebut bila aku nervous. angin kus kus menyerang. Pray the best. AMIN.


psst: nanti aku hupdate petang or malam pulak. babaaaaaaaaai

6 comments:

Reensyarinie said...

good luck lyaa....doa byk2..selawat byk2..tarik nfs ok..jgn neves...anggap je tu presentation biasa tp put more effort..all d best!!!

Bella Ayub said...

semoga berjaya yunk untuk viva.. lancar kan percakapan.. buat rilek je..aminn :)

Mama Naaila said...

owhh...good luck. hani baru je lepas viva semalam. satu badan menggigil. tekan clutch ngan minyak pn kene pegang kaki. tahap gigil yg terlampau semalam. hihi.

fatian athiea said...

good luck dear..



dpt present baik uh..dpt hadiah x??hehehe

aliza zeke said...

moga semuanya berjalan lancar :)

hajarus said...

gud luck lyaa... ;d