Darlings

Monday, May 16, 2011

Gelagat Jestina

 Sedar tak sedar dah masuk 3 bulan , Jestina jadi pengarang jantung hati. Bila sedih, main main dengan si Jes ni. Terubat sikit. Jestina ni sangat adorable okeh. Tapi satu jek yang tak tahan. Suka betul berak kencing dekat tangan aku. Asal aku ambik nak main main dengan dia. Masa tu la dia nak terberak terkencing. Sakit jiwa betul..Nasib baik lah pengarang jantung. Kalau tak , dah lama lempang laju laju.




 Lebiu ketat ketat Jes!

10 comments:

nub said...

stai stai!

atiqa aris said...

naseb baek pengarang jantung sy ikan laga2 je.so die kencing ke berak sy still bole maen ngn die.hehe

FIRDAUS HUSAIN said...

comel nyer..

ღ♥.:miZz.nANa:.♥ღ said...

heeee...cumilnyeeeeee!
ni yang jeles ni..
haha..

kimomoto kozaima said...

aiseyman, nk kne beli gak sugar glider ni..comel lah..geram betul..

Syeza Jamal @ Philocoly said...

jestina garang..geram ak.rase nk baling jauh2..:p

HonEyBuNNy said...

hai jestina...

comeiinya..geram tgk..

noraliza said...

haha..jestina2..

IFA Athirah said...

waah.comel gler!!nk bela 1 jugak!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

yanasensei said...

dia berak kencing atas tgn? huhu. dia berak taik dia besar x? mcm hamster ke? hehe. comellll la jestina. :))

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger