Darlings

Saturday, May 14, 2011

The moment we shared together


 Hobi aku suka tengok balik gambar lepas lepas. Kan dah kata aku suka hidup dalam kenangan. Bila tengok gambar, kadang kadang aku nangis sorang sorang. Aku jenis  bersentimental sikit. Layan blues sorang sorang. I m thinking back bout the past, then start to cry all over. Bukan menangis sedih lah sangat, tapi lebih pada aku mengenang pada past memory. eh ada pulak orang menangis pasal future memory kan. gilo ke hape. heeee. Just like i said before. I love everything about memory. LOL. Aku ni macam pathetic sangat yea.

Main point sebab aku GILO gambar? Sebab memory la. Aku suka capture every moment dalam hidup aku. Kalau boleh every second. Tapi kan aku keno chop MINAH HOVER pulak kan. 

Malam ni, aku flash back pasal kenangan picnic dengan kawan kawan." Wonderful time" Mana boleh ulang balik masa tu kan. so yang aku ada , gambar & kenangan. I miss the moment we had joy together. we laugh, we cry, gossiping, had breakfast ,lunch, shopping together. cam whoring.

Dear my good friends,

Do u miss me ? lets have a picnic for the last time....... 

Simpan angan angan tu Lyaa. Kawan kawan semua ada commitment dah. kau je yang tak ada komitmen lagi. Picnic je la kau sorang sorang. sigh.

 Nisak, Fit. Rindu aku tak? hurmm tak pe la kalau tak rindu.sob sob sob

 Five of US


Orang cakap "Barang yang lepas usah dikenang". Well, kadang kadang. Memory tu bagus. tapi jangan la kita ni terbawak bawak sampai semua benda tak boleh nak buat kan. Mengenang, tapi jangan sampai beban kan diri. 

Till then.
"I ll always love them."

1 comment:

MaiZATuL ASniDA said...

betul2. kadg memories make us stronger tpi sumtime worser. hehe. its depend kan. yg pntg kite kwal diri. sya pon suke tgk gmbr lme.. hhehe. sentimental jugak la :)

so. its okey to be sentimentel. (eh, bukan. its okey utk mengenang..... ke same je.) hehe :)