Darlings

Sunday, August 28, 2011

Maaf



"Sorry sebab aku pernah sakit kan hati kau. Sorry sebab buat kau sedih"

Senang kita nak lafaz kan perkataan "sorry". Dengan harapan orang akan maaf kan kita. Sempena raya ni, memang elok untuk bermaaf maafan. 

Tapi kekadang, aku manusia biasa. Bila mulut cakap, iye , aku maaf kan kau. Tapi hati aku tak rela. Biar masa tentu kan bila aku boleh maafkan secara ikhlas.

2 comments:

haniey said...

betul tu kak lya,kdg2 org senang meminta maaf pastu wat lak,mcm dah xdk mkna dh maaf tu..kan2?hehe..hani kt kelate tp xtaulah blh x pegi raya umah kak lya :))

Wanybunny said...

betul betul betul!
btw slmt hr raya

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger