Darlings

Monday, April 11, 2011

Token of appreciation to Sis Lulu

 hoho, sangat berterima kasih pada sis lulu sebab susah payah edit gambar aku jadi fairy ni..terharu, sampai jadi tak terkata. tak sangka sis lulu sanggup eh edit kan..kaurang,

boleh p terjah belog sis lulu ni, tak rugi weh, blog dia memang kebabommmm, meletop. apa yang aku suka sis lulu ni, dia kreatif yang amat, kalau aku lah kan. buta it sikit bab bab adobe photoshop ni..so, aku memang suspect lah eh bukan respect lah kalau orang yang kreatif ni, aku tumpang happy la


kaurang tengok header belog dia je lah..terlebih lebih comel.

 Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,


heeeeeeeee, kat mana la agak nya sis lulu ambik gambar ni, sebab aku tak pernah upload gambar ni.
so, sila terjah belog sis lulu a.k.a me&myself ni


mood : bercampur baur, tapi jiwa kacau. tapi my bestie sentiasa ada kat tepi, bagi sokongan moral. Thanks awak, thanks sebab ingat kan yang parent lagi penting.

7 comments:

tim_fs said...

wah ni dah mcm lyaasuriany si pari pari ni...cute..

Marya Hana said...

dah macam sinetron kat TV3 dah.
drama indon kan banyak pari2
mcm ni.. hehe..

LuLuLaLaLengLeng said...

tq adikk.. alamak.. picture saiz kecil la..:(( sori yekk.....

bella dela rosa said...

wahh cantik nye da macam bole terbang.

fieylif said...

lyaa sgt comel=)

Weeda said...

lya....ni pic lya kan..cer tengok link ni..


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=202764649744979&set=a.202373696450741.48782.202200126468098

Unknown said...

Mungkin kawan-kawan semua boleh tolong report page seperti di dalam komen Weeda di atas...bila ramai - ramai report,FB akan block...demi kawan - kawan kan...