Darlings

Wednesday, April 6, 2011

Pembuli dan dibuli

Pernah kena buli? haaa ni la salah satu kes buli. kecian aku kan. Asyik kena buli jek,
joking lah, berani orang buli aku macam ni ?

 Lepas kena buli, sila la pujuk balik. eceh. padahal aku yang mengidam nak pekena abc, dah banyak hari dok mengidam. kalah ibu mengandung. aku memang macam ni, kalau rasa nak makan, mesti nak jugak, Kalau dok rumah tak pe lah jugak, boleh la gedik mintak itu ini dengan mak pak, kalau kat sini? Bf  la jawab nya.


auwwwwwmm sodap, tapi tak habis. 
Letih, rasa nak balik rumah cepat cepat jek, so, tak de official ngedate pun lah. 
 
Terima kasih kaurang sebab baca entry tak de motif ni, terima kasih jugak pada yang baru follow. 

4 comments:

Marya Hana . said...

pemandu prihatin ah.
dalam kereta pon kena pakai
helmet tau.. hihi.. :p

O'gosh said...

apa kehalnye ngan helmet tu..

safwan asyad said...

ni tudung stail pe lak?hehe

bella dela rosa said...

haha ni ekanpa ni yangg pakai helmet lam keta

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger