Darlings

Saturday, March 26, 2011

Trial make up

Trial make up.


Lepas penat buat kerja, reward diri dengan macam ni lah. Korban kan waktu tidur time rehat sebab minat yang mendalam nak conteng muka orang.hoho.. 
 
Puas hati dapat conteng conteng ni, even banyak kekurangan. tapi atleast aku ada perasaan nak cuba. Aku conteng muka sya, sya conteng muka aku. haaaa terbaik, nanti nak try eyeshadow color laen pulok. Siapa yang pakar. boleh lah tunjuk aku lagi..aku suka betol kalau ada yang sudi nak ajar..

5 comments:

MaiZATuL ASniDA said...

shantek.. ley la cik lya kite nih buat tutorial mcm ni.. weeee~

taz said...

lyaaa! bila nak make up taz ? hehe

EzSyA said...

meh tlg mekapkn ai plak mehhh~ ;)

aliza said...

tlg mekapkan i leh? hehe

SyEraa said...

wahhh ini pon suda cantik maaa XD

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger