Darlings

Thursday, March 24, 2011

Huiyoo Bazaar

hohoho
 
sape rasa dia kaya sekarang ni,
sila terjah huiyoo bazaar dekat Plaza alam sentral
27 March 2011
11 am - 9 pm 
 
Pada yang tak tau, Kiz's garden ada bukak booth, so rugi lah kalau tak p, sebab ada shameena shawl yang terhangat di pasaran. kata nak feeling feeling ala hana tajima. p rembat sehelai dua. aku tak boleh lah nak rembat. aku tengok kaurang rembat dulu. kang ada jugak yang tak makan nasik .

Antara barang barang yang dijual :
 
shameena shawl
gelang manik
preloved man's wear
Brooch
Cotton / Maxi skirt
Vintage dress
Preloved item ( shawl)


owner kiz's garden
Nak jumpa si kecik ni. haish. comel betol. pandai bergaya.pulak tu..


 jangan ingat orang kecik susah nak bergaya k. jangan pandang enteng!

 Tu dia shameena shawl. kalau boleh aku nak semua.

Skirt ini jugak..uwaaaaa, menangis aku. pandang pandang usha usha boleh. beli tak boleh. unless kau p tadah muka kesian dekat Mr Razman. Ada berani?


10 comments:

O'gosh said...

mari..bagi no mr Razman kat akak...tolong cakapkan...kehkehkeh

EZAN IDMA said...

lawanyeee

SYARIFF HAIKAL said...

ADA MKNAAN PERCUMA X KALAU P?

safwan asyad said...

jom2...haha

Rara Nasiha said...

dear, luar plaza alam sentral ke? dalam?

nurayunni said...

rugi je xdpt pergi..:(

fasha said...

lyaa...suke ke choppinx kat situ??
amboi lemari dah penoh baju pon sempat kumpol lgi yee..hehehe

EzSyA said...

pandai betol bgaye kizz tuh~suke tengok! ;)

eesyaheera said...

lyaa g tak? ee pergi kot. heee

anti legging said...

PAKAI LEGGING dgn TUDUNG sangat BANGANG

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger