Darlings

Thursday, March 17, 2011

Farewell party a.k.a pot luck

Macam yang aku janji semalam. ececeh. Rasa bangga pulak sebab hari kept promise kan. haaa, potluck nya minggu lepas, tapi baru berdeterminasi untuk hupdate hari ni.

Potluck ni bos kitorang yang nak buat sebab nak celebrate farewell party untuk nisak. Bos berbaek hati masak kan nasi beriani. eh bos aku memang selalu berbaek hati. Tiap tiap minggu, mesti dia menggemok kan kitorang  dengan nasi ayam la, nasi arab lah, cake choc la,  macam macam cake la. roti lah. keje makan jek kat ofis ni, Bos manja kan dengan makanan sangat sangat. Tapi syukur la kan. Bila dok jauh dengan mak ni, sensitip jek. hurm. Rindu tok sah dok cita lah. haaa melalut dah ni. pasal potluck ni, staf lain ada jugak yang bawak makanan. macam meriah pulak

makan sama sama. Dalam happy ada sedih. yek la. dah nama nya farewell party kan . Bulan 4 nanti turn kitorang berempat pulak. Banyak kenangan pahit kat PADAT ni. Tapi tetap jadi kenangan jugak nanti. uihs rasa nak feeling feeling pulak. oke lah. aku nak p makan sat. Nanti aku hupdate lagi. Love kaurang semua lah.




Happy ye kau sya dok depan sekali


Deretan makanan. auchhh lapar pulok



Bos kitorang yang bertudung putih..



Aku punya. Mana tak gomok kan..


Licin. eh tu tak abes makan lagi tu..


Da pandai makan pandai la basuh pinggan kan.



Kesayangan sekalian. . muka muka yang agak kebulur dah tu..haha. muka aku lagi kebulur
haaaa, siaapa cakap aku tak rajin. rajin lah. rajin yang dibuat buat..


heeeee gambar penutup, comel kan kawan aku ni. ramai peminat ni wooooo. tapi , TAKEN. sorry



6 comments:

alongxp said...

mak aih...byknye mkn,cukup ke tu?hehehehe...

Nizam said...

singgah kenal... nizam datang dari blog bro framestone

MiszCoMoT said...

uihhh...nak sketttt...wuwuwuwuw

Unknown said...

suke wat makan2 kat opis kan? same la mcm kat opis saye :) hehe. tp awk kurus takpe :)

Sham said...

salam kenal...

waa baik punya ayat bodek bos...heee..makan jangan tak makan...

Anonymous said...

wow sedapnya dapat makan..hehe
cute tul akak ni.. :)