Darlings

Thursday, February 24, 2011

Maen conteng conteng.


 Aku beginner. Masih dalam proses belajar cara make up kan yang betol. Ada masa terluang. aku memang suka conteng muka orang. Alhamdullilah. Dapat satu job bulan 6 nanti. Aku da mula cuak even ada masa beberapa bulan lagi. Yek la. Ingat senang nak make up kan pengantin. Practice  hari hari okeh.



ni shu. jadi mangsa aku, sebab si nisak suh tunjuk kan macam mana nak pakai eyeshadow. aku maen letak jek. kat office, mana cukup barang make up. guna yang mana hado jek laaaa. tak boleh nak lentik kan bulu mata dia. sayang betol. tak pe la. janji dah lepas gian aku make up kan orang.

3 comments:

Unknown said...

hoho....yakin boleh dik!!

Orkid Edyliyne said...

menarik menarik...
OE nak jugak sikit, boleh buatkan???
hehhehe...

OE kalau buat smooky eyes untuk adik OE, bolehlah...
itu pun pakai hentam je...
kalau jadi, jadilah...
kalau tak jadi, nasib kaulah...
ehhehhe...
(n_n)

ardinihumaira said...

comey3 :D