Darlings

Thursday, February 10, 2011

Kata kan TAK NAK!

aku tak punya banyak tenaga nak bebel panjang. kauorang dah besar, boleh pikir mana baik mana tak baik. chows.
psssst,
nanti kan review bb cream lepas ni

3 comments:

Atiqah Adnan said...

tak suke juga kalau tetibe tengok ade org merokok dalam kawasan larangan.. uneducated ppl!

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

byk kempen tapi ramai jgk yg katekan NAK T_T


Yang Comel,
Khumaera Ismail
Inner Awning HANYA RM10!!

Bella Ayub said...

tah..mungkin si perokok ni tak rsa lagi azab nya.. baik duit tu kumpul beli villa ke.. ni bakar ,sedut pastu paru2 itam..pastu mati ..

tak fhm betol kan..

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger