Darlings

Friday, October 22, 2010

L.y.a.a

Salam,
sayang-sayang sekalian boleh tak tolong marah saya kaw-kaw punya sebab saya tak start bukak buku pun lagi, saya hanya jeling manja jek nota CTU, first paper hari selasa ni, tapi dok asyik maen mata jek dengan nota CTU.
apa cerita ni, ini bukan cerita hantu, ini kisah realiti atau nama glamer nya, study last minute, tapi saya rasa ni memang last minute gilak-gilak tapi kesedaran tu nggak ada, okeh la, saya nak wat janji manis lagi la. may be ni entry terakhir sebelom start final exam, tapi tengah-tengah final exam nanti tengok la kerajinan saya nak mengetuk keyboard ni, rasa-rasa kot typing skill dah nak tumpul, saya asah la, tak pun saya hupdate gegambar sesajek, depends on my mood la senang cerita, eh tengok, saya dah salah niat ni, saya nak bercerita pada rakyat jelata sekalian pasal dia, ala dia tu, tak kan tak kenal kot..haish memang la korang tak kenal pun, okeh la okeh la,
saya nak cerita pasal nama saya. Lyaa bukan nama sebenar, sape yang dah lama follow belog cabuk ni, tau la full name saya. bukan Lyaa, so mana datang nya Lyaa tu, haish panjang cerita nya, saya pendek kan je la, combination nama saya dan nama ainul amira or yaa. orang panggil dia yaa. relationship? adik angkat saya since 2002. kira sendiri la berapa tahun dah. seriously sayang dia, sebab saya tak de adik, tapi saya yakin la dia tak rasa la sama dengan saya sebab dia ada kakak kandung, saya jek yang terkontang kanting sorang-sorang.
sebab tu la saya sayang dia.
dia sweet
dia smart,
intelligent,
dia tinggi,
dia kurus,
dia baik,
tapi kadang-kadang dia dingin
..haha.orang cakap adik or kakak angkat tak sama langsung dengan adik akak kandung. its ok. atleast ada dari tak de kan. sekarang ni nama Lyaa tu dah sebati dengan saya. even dengan Mr boifiey pun saya bahasa kan Lyaa not sayang, baby or what so ever la.
Even my parent sekali pun dah biasa kawan-kawan saya panggil Lyaa. of cos la diorang tak panggil dengan nama tu sebab saya ada nama manja kat rumah kan..auwww nama manja u olls. biar la rahsia nama manja tu, manja la sangat kan! so, saya rasa dah jawab pertanyaan yang selalu orang tanya, kenapa Lyaa tu tak de kaitan dengan full name saya. halllo, kalau anda check betol2 ada okeh, kat bawah ni gambar kesayangan saya. miss her damn much, tapi saya bukan la jenis nak paksa-paksa orang ajak jumpa. childish, insyaAllah. one good day nanti ada jodoh jumpa lagi Yaa!
nanti boleh terjah belog dia
dia sangat close dengan family, umi dia, kakak kesayangan dia n abang johan dia..adore sangat2

3 comments:

Wanie-san said...

ala...
ai boleh jadi adik u..
mau2???hahaha

Lyaa Suriany said...

u nak jd adik ai
auwwwwwwwwwww
ai like
haha

eesyaheera said...

kakak die tu spek pink rupa nya.ee da lama follow blog die