Darlings

Sunday, October 3, 2010

C.h.e.n.T.a..L.y.a.A

salam,
pagi-pagi buta ni saya bersemangat nak main conteng-conteng kat belog kesayangan. pagi ni terasa nak buat "confession punya entry" pulak. nak confess pasai apa? pasai Mr Razman dan saya. pejam celik pejam celik, dah 2 tahun lebih saya kenal dia. mungkin orang cakap 2 tahun tu macam setahun jagung lagi, tak cukup matang la. 
hakikat nya terlalu banyak memori, dugaan, kenangan manis, pahit masam masin semua ada la. daripada zaman susah sampai la zaman sederhana sikit, i mean sekarang ni la. nak kata senang lenang tu tak de la, tapi kalau nak banding kan dengan masa susah dulu, keluar naik motor, pas tu hujan , dah tu ada pulak kete yang tak berhati perut bawak laju-laju, habis terpercik air kat kitorang. oh oh my, seriously terindu pulak saat-saat tu, sounds weird, tapi orang cakap kesusahan tu ajar kita erti hidup. 

saya bersyukur sebab saya dapat peluang untuk jatuh cinta dengan dia..hades, tak mau jiwang, tapi tu la apa yang rasa, walaupun hakikat nya banyak perbezaan antara saya dan dia..dia sangat berlembut dengan saya okeh, saya jenis yang tak bersopan santun sikit, dia cool , saya hot temper, saya suka dengar radio kuat-kuat, dia suka dengar radio slow-slow, saya kuat makan, dia kureng makan( see the body la),
banyak sangat perbezaan, malas nak ingat satu-satu. persamaan nya pe? we love each other..ehehe poyo la kau! tak kan bertepuk sebelah tangan kot, saya tak mau menaruh harapan yang tinggi, orang bercinta bertahun-tahun boleh putus, orang yang dah tunang pun boleh putus, orang yang nak kahwin besok lusa pun boleh cancel,
saya hanya merancang. DIA yang menentukan. saya cuma berharap, dia boleh bimbing saya jika ada jodoh..
,

4 comments:

Indah Mulya said...

wewiiiittt..kak liya jiwang daaa..hehe
lin doakan jodoh kak liya dan cik abang berpanjangan hendaknya..smpai ke jinjang pelamin gituh =D

Ibu Ammar said...

kalau ada jodoh tak ke mana kan..


doakan kalian berkesudahan baik InsyaAllah. Amin. =))

ILA HonEyBuNNy said...

Amin....moga bahagia sokmo lyaa....betul tu....susah sng bersma...;-)

ynadona said...

insyallah,i pray for both of u yunk...