Darlings

Tuesday, March 2, 2010

Anda rasa anda cantik?

Cantik itu satu anugerah, juga satu ujian...

Kurang cantik juga satu anugerah, satu ujian...

Bersyukurkah kita dengan kecantikkan..?

Tidak bersyukurkah kita kerana kurang cantik...?

Akan adakah ahli Syurga yang tidak cantik..?

Akan adakah ahli Neraka yang cantik-cantik...?

Apa guna cantik jika tidak Solat, tidak menjaga maruah...

Apa guna kurang cantik jika berhasad dengki, buruk akhlak...

Benarkah cara kita menilai 'cantik' itu...?

Benarkah cara orang lain menilai 'cantik' itu...?

bersyukur la dgn apa yang kita ada..semua ciptaan Allah itu semua nya cantik-cantik belaka..

psstt, saya sangat kagum dengan kecantikan dia..keindahan ciptaan Allah...

15 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.sayangggggggg~~
.i cantik kan kan?
.u pun cantik
.laaaaaaaaagiiiiiiii cantik! ;)

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

intan,

mesti la babe.....
cantik,comey..sebab tu hairi syg..
hehe

YobSumo said...

saya pun kagum!

kamu pun cantik!

ye bersyukur dengan ape yang ada :)

bunga said...

lyaa chantek. seriously :)

SwEetForEst said...

Tuhan tu maha adil..

^__^

Wanie-san said...

lyaa!!!lamo xupdate...hihi
chantek ialah anugerah tuhan...jgn kita persiakan...
macam lyaa..chantek je...rmai je yg tergoda...=]

Moon BlooDy Spell said...

kecantikan dalaman lagi penting

Atiqah Adnan said...

ade orang yang salah tafsir istilah cantik dimata.. begitu semua manusia dilahirkan cantik.. ada kecantikan tersendiri..

yang penting jaga aurat jaga perlakuan sebagai Islam.. itu yang lebih baik kan dear..? ganjarannye.. fuhhh hebatt..

yang cantik di dunia tidak kekal pun..~

Rara said...

cntik tp pngai bruk wtpe kn..sokg2! :)

rathiqah azmira rosli said...

dia memang cantik

kamu pun cantik


hehe

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

YOB SUMO,

oh terharu sy..
bg sy cantik tu trltk pd pndangn mata

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

bunga,

thnks,
penah tgk i without make up x?
mcm mayat..
hahhaha

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

sweetforest,

yep
Tuhan tu maha adil
everythin yg DIA cipta ada kecantikan tersendiri

HonEyBuNNy said...

lyaa mmg cntk...suka tgk lya...;-)

syikinshuhaimi said...

sy suka tengok permpuan cantik
cantik sungguh ciptaan Allah ;)

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger