Darlings

Friday, January 4, 2013

Entri Pertama 2013

Dah masuk hari keempat tahun baru. Tak de apa apa beza pun bagi aku. Cuma kena sedar kan diri umur makin hari makin bertambah. nak pulak aku rasa macam cepat je masa berlalu. Rasa macam takut nak buat count down pun ada. Makin rasa nak stop kan masa. "Kalau lah boleh kan".

Tanya pasal azam? Macam tahun lepas. Tak do specific azam. Lagipun biar aku saje yang tau amenda yang aku nak buat. 

Cer share azam kaurang masing masing. Boleh jugak aku tumpang baca kan

short entry sudaaaah.

Nanti petang aku update laei.





Pssst : Aku open blog b2b untuk reader dalam bulan 3 nanti. Sebab tak banyak yang aku share pun. So nak open untuk public reading pun raso macam sogan.

13 comments:

Rina Ellisa said...

selamat tahun baru Lya :)

Shazwani Ramly said...

azam wanie nak cpt cpt kawen. boleh?? hahaha. ok gurauu. takde azam baru. mcm sebelum sebelum ni jugak. cuma nak berdikari lebih lah :D

Unknown said...

xde azam sangat...azam nak bangun awal and masuk kerja awal x tercapai lagi walaupun dah 2 hari kerja..huhu

fizafantagiro said...

Azam sis thn ni nak teruskan azam thn lepas yg tak lepas2 lg :p

The ShomeL TwinZ said...

azam kite tahun baru nie, nak kumpul duit byk2...:)hehhe..

Suria Amanda said...

Tahun ni akak x letak apa2 azam...just let it be...

S.N.R said...

lyaa dah baca azam nad kan? thank you so much dear. Nad doakn lyaa dpt tunaikan segala hajat & azam lyaa untuk tahun ni. ehhe

Jna marcello said...

Selamat Na masih Muda hahahha *perasan!

✿INA AINAA✿ said...

maksud sis b2b tu apa ye??? huuuuuuuu... apapun, selamat tahun baru dan selamat umur baru.. ngeeeeeeeee

cik nana said...

dah nak open blog b2b dah dekat lah tuuu. best nyee ! hihi

Maria Menado~ said...

aloo lambat la lya.. share lah awal.. sebab kite ade sumthing bulan 3. ehem.. haha..... =)

E'in said...

azam kite thn nie nak jd tunang org... hahahaha... leh x awek? :p

Diary Cik Yuyu said...

just hope i can be a better person than before:)