Darlings

Tuesday, April 17, 2012

Sembang petang

Selalu dengar kan orang cakap , dalam tempoh bertunang, banyak dugaan . Kalau tak kental, silap haribulan relationship boleh ke laut.

Masa dah tunang ni lah, ramai yang masuk jarum. ye dak. Kalau hati tak kuat, baru goyang beb. Dah bertahun tahun bercinta, tak do masalah besar, bila melangkah je masuk alam tunang. Lain pulak jadi nya. Yang setia terus jadi tak setia. 
cincin tunang i. gorgeous kan. kalah cincin rosmah beb?
Bercakap berdasar kan pengalaman. Tak semua orang alami benda yang sama. Tapi terpulang pada hati. Kalau kau kuat, Dugaan tu meesti boleh hadap nya. 

Tepuk dada , tanya hati. Setan bila bila masa je tunggu masa nak roboh kan masjid yang baru nak bina.

9 comments:

cik chinta said...

mmg bertung byk btol cabaran.rs nk terjun dari kapal titanic bila pkirkan. nasib je kapal tu da xde. btw, cantik r cincin. hihiks

Cik Zaza said...

btoi2...byk dugaan..base on citer org le...:P

Al Kisah said...

berapa juta cincin tu?? :P mengalahkan datin seri..

Al Kisah said...

nak tambah skit.. kalau ada setan datang mengganggu, U tumbuk je setan dengan cincin tu..

Mysara Ab Rahman said...

org kata time tunang ni la paling byk dugaan..

Indah Mulya said...

huhu..scary lah sis..mcm tak brani je nk tunang,nikah trus pepyh sgt..nway,cantek ring! hehe

hazanis said...

wah dah nak bertunang sis..jgn lupa jemput..:P

cantik cincin tu..:)

Rara Nasiha said...

ehem ehemm, Lya dah nak tunang ke? :)

Adila Amalyna said...

Nak bertunang ye? :)
Comel cincin tu, cantik!

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger