Darlings

Monday, May 24, 2010

Memorable time part 1

Simple update
Salam,
oh niat di hati mau hupdate pasal my yayunk konvo semalam, haish, tapi masalah nya cabel camera ada dalam bag lappy lak, dan lappy nya bersama Mr Razman tuk di format,
so saya sangat frust okeh tak boleh nak tempek gambar my yayunk and i manyak-manyak kat sini, semalam adalah hari yang sangat enjoy, hoi ingat senang ke nak keluar dengan bff saya yang super duper busy asek ngedate dengan Mr Boifren dia tu,
niat dihati nak tengok yayunk ambik scroll pun hancus musnah berkecai sebab campus puncak alam sangat pack semalam sebab student-student asasi register semalam, haisssssssssssssssssssh, geram betul la, trafic jam start dari stesen petronas lagi tau tak(blogger yang study kat ui puncak alam tau la kan)..
Mr Razman stuck ntah berapa jam dalam kereta...memang dia hangin la kan..habes saya tak hangin, turun tangga yang berapa ratus anak tangga tu, then jalan straight je tunggu Mr Razman kat bus stop lepas Fac pharmcy, ades, bus stop yang paling last pulak tu, (ee syg, u imagine eh.hehe).
Sampai suda nya baju Mr Razman yang boleh diperah,, lencun, tapi akhirnya berjaya jugak keluar, yess!!! yang tak best nya my yayunk siap dah pulang jubah da pun, tak sempat nak bergambar time dia pakai jubah..
hohoho sadis, tapi tak pe yayunk happy dapat lepaking sama-sama jugak kan..a special thanks to your bro in law sebab belanja kami pizza..nanti i hupdate gambar-gambar kita kat pizza hut and sunway pyramid okeh..
nota tangan: memorable time sebab kenangan paling manis stuck dalam campus ni!!!sape ek yang design jalan dalam campus ni..tak sistematik langsung..pintu masuk dan pintu keluar ada satu jek, memang la jam!!

4 comments:

Hafiz Yusof said...

takder rezeki la tu..

kena g awal sikit kot pas ni...hehehhee

izwan7 said...

lyaa uitm buat konvo kat puncak alam eh skang ni?

btw congrats to your yayunk okey ;)

eesyaheera said...

sayang, i know that bus stop. jauh tuh. confirm berpeluh. mmg tak sistematik pun. lmbt betul buat pintu lagi satu.

start dari petronas sampai ke dalam ke jam?

* f i f y said...

my lalink....
really appreaciate it...
siann u ne btungkus lumus nk mai kt uitm tuh...
love u very strong!!!
T.T
sangatla heaven ble pat jumpe,gelak2 n hepy2 togeder kn link...??
we SHOULD meet again..!
wajibb...!
tggu gaji ea...
kikikiki ;p