Darlings

Thursday, September 2, 2010

Lyaa Suriany suda tukar Jadi Nurul Iman pulak!

salam,
bulan ramadhan lagi mulia ni tak mau la melenting lebih-lebih.
tapi bila orang saja jek nak buat kita melenting, memang la kan..haiyaaaaaaaaaaaa. sejak bila la pulak Lyaa suriany suda tukar pada nurul iman la pulok..ishk ishkkkkkk..sabor lya sabor...saya tau, bila kita upload je gambar kat fb or belog, ada risiko orang ambik gambar kita dan mengaku tu gambar dia.tapi ..
pelisss pelisss la, tak de life ek main ambik jek gambar orang dan mengaku tu kita..tak bersyukur ek dengan apa yang ada..kalo anda atau lebih tepat lagi nurul iman, tak menggatal or mengedik dengan mana-mana lelaki mengguna kan gambar saya, consider lagi, ni menggeletis nya tak ingat..kalau ikut kan information kat fb anda tu,
anda ni student kipsas, lebih tepat lagi kolej islam..dan status-status anda di fb memang islamik la, tp bab ambik gambar orang tak mintak izin tu sangat la tak islamik la kan.......eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, semalam buat gambar saya jadi profile picha, hari ni tukar, saya sejuk hati sikit, tapi yang tak tahan tu siap mengaku wat caption kat gambar nurul iman haji ahmad..budak-budakkkkkkkkkkkkkkkk bikin saya panas..okeh, saya nak g sejuk kan hati jap, tengah pikir lagi ni nak buat ape kat budak ni!!!!
nota tangan: puasa-puasa ni teremo lak saya..maaf

6 comments:

black_mel said...

wah...nurul iman..nama terbaik..

Razman said...

selalu dh jadi cmni. malu letak pic sendiri, curi pic org laen. sbb tu better private pic juz utk fren n x approve org xkenal. wlpn stil xselamat, tp bertapis sikit la.

izwan7 said...

uish.. rare gile kisah ko. apehal la ade manusia cmni. be strong lyaa. tuhan nak uji kamu bulan-bulan posa ni.

btw slmt hari raya, takut tak sempat nk ucap. sori kalau ada terkasar bahasa spnjg aku kenal ko.. orait

N U R U L said...

haha..kelakar pun ade..sbr jela lyaa heee...;p dugaan bulan pose kott..:)

ILA HonEyBuNNy said...

la..apa punya perangai la budak neh....gurl pulak tu...ish...wat maloo saja kn..

kupu-kupu_cinta said...

laaaa begitu pulak... nape ada org cm tu?