Darlings

Sunday, September 5, 2010

Balik kampung hohoho balik kampung

Salam,lepas sahur meh kita hupdate belog secara beramai-ramai,ececeh, bajet bagus la ni sebab tak tidur lepas sahur, aloh, buat-buat bagus sudaaah, 
 
padahal tak tidur lagi sebab baru balik sahur dengan pak cik tuh, then bila nampak lappy terus rasa nak online kan diri, sambil tak sedar diri yang bag tak packing lagi, baju bersepah lagi nak kemas, rumah macham tongkang pecah, baju yang basuh tadi dok dalam washing machine lagi, baju yang kat ampaian tak berangkat lagi, bilik tak bersapu lagi,
 
haaaah apa lagi, semua nya tak buat lagi, bila tahun nak buat pun tak tau la tu, sekarang ni mata dah rasa berat ni, terasa nak titunnnn..kang besok terbangun terlambat, terpaksa buat kerja macham lipas kudung la ai ni. membebel macham mak nenek? sekali sekala. boleh kan kan kan kan??? 

oh yea, pasal nurul iman tu, saya add dia, then saya sound secara lemah lembut dan ayat yang paling sopan sekali, sekali dia remove dan block saya..ecececehe..
 
banyak cantik muka kau nurul iman, tapi tak pe, kawan-kawan saya ramai yang dah add dia. yang penting sekarang dia dah delete gambar saya, so saya pun tak sakit hati dah, kira settle la senang cite, bak kata sis kin, budak-budak kot, tu yang perangai tak matang camtu..
 
okay lah, saya nak packing jap, malam ni saya gerak balik kelantan, walaupun hati tak happy. doakan perjalanan saya selamat sampai..adios, beboiii TT Satria Tuners Club saya mau jacket ni, apa kata anda..macham cantik di mata saya, dimata anda bagaimana..? hoho

5 comments:

eesyaheera said...

ee pun tengah cari jacket. tapi kena tunggu duit raya dulu. hehe

Nazifa said...

selamat balik kampung ;)

Wanie-san said...

hati2 balik kg yunk!!!hehehe

izwan7 said...

balik ngan bas ke lyaa?
hv a safe journey & hepi home.

kazmyra afkar said...

cantek22!!

SELAMAT HARI RAYA