Darlings

Monday, May 4, 2009

I am happy

wahhhhhhh..ponat saya.ngedate saje memanjang.ye lar.esok dah nak balik kuantan suda.So spend time dengan Mr Razman sepenuhnya ler..
lyatau sangat sangat dia penat layan perangai ngada ngada saya ni. tapi dia tetap sabar kan. Mana la saya nak cari boifren macam awak ni..hohotq so much awak..
ingt nak upload picha..tapi tak larat la..nanti lya upload la besok ke, next entry.
tadi kitorang g mane je...g sungei wang..wat pe??
shpping je memanjang nye..lalink da geleng kepala dah dengan perangai awek dia ni..pantang nampak baju+handbag lawa...mata tu macam digam..huhu
bab2 shopping ni.lya suka shopping tudung dekat ANC.......cantek3 maaaaaa...so,siapa siapa interested ley la intai ANC ek.......
tak sabar nak sh0pping tudung lain plak ni....sis kai..cpt la blik ek..huhu...k.la..gtg rite now....so sleepy lol..nyte everyone.........

0 comments:

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger