Darlings

Tuesday, January 26, 2010

Mari Mengundi

salam, hari ni lya nak bercerita psl pilihan raya MPP kt campus puncak alam ni haa..pasai apa la dok sebok sgt ngn pilihan raya ni..sebab 2 org calon MPP tu dari kelas lya.Itu yg konon semangat siket..bukan ape, kalo bukan classmate yang sokong..siapa lagi kan..
so after kelas tadi kami tolong si iqmal tampal die nye poster sekitar kwsn faculty. tak dapat tolong byk, tolong siket jek la. tu pun kira tlg gak kan.calon sorang lagi AHMAD ZUHAIRI, yg ni mmg berkakilebar..dgr dia bg ucapan pun ter impress kejap i tau..mmg ade aura pemimpin..okeh la..korang lyn gmbr jek la ek.ade keje nk buat ni haaa...
ya..ni la calon nya..IQMAL UL IZHAR. blogger puncak alam blh la mengundi dia nanti.. jangan lupa undi ahmad zuhairi jugak..hehe
gila selebet muka budak ni kena pksa wat muke skema..haha
mereka tgh bz..jgn kaco..tgk muke msg2 serius semacham je kan..kah kah kah
Kami pulak bz bergmbr..hoho.tapi kami pun buat keje hokeh..
oh sila jgn buat kontrobesi pliss..tag ni si qmal yg bagi..
b4 balik kite snap2 pitca dulu kwsn cmpus..poster bersepah..pening da nengok nye..okeh sila jgn undi budak tu..ala yg name terpampang kt ats tu..ahaha..gila jaat!

Laz weekend lak Kak su dtg sini ngn mr fiancee die..cari brg2 hntran kawen. Mr Razman la jd GPS nya..hehe..coz abg yie xfamiliar ngn jln sini, kalo nak harapkan lya, lingkup la.entah mane la ktrang pegi nanti..wateva pun.2 hari spend time ngn kak su da ckp lps rindu..nanti kita jmpa lagi bln 3 yea sis..tapi time tu die da jd bini org..sob2..xleh nak tido ngn dia da..

luv u sis!

6 comments:

saadah saadun said...

lya..
u ni comel lah..
msti rama ore minat kan kat shah alam
=)

p/s: bilo nk mai ukm..ari tuh kato nok mai..tsk

miloicekaw1119 said...

teringat masa pencalonan MPP kat kolej taun lps..

mari kt mengundi!!

Rara said...

npe lya xmsok MPP tu? :)

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

pernah tercalon 3 jawatan dalam MPP.. tapi dapat jawatan sebagai setiausaha.. bab2 buat ayat ni memang menjadi..

fiza zasmi said...

sukecite dmaklumkan ko di taq wahai cik lyaa cunku..
sile ke page ku ek..

~ ReD ~ said...

stud UiTM shah alam yer ni..

neway, gud lux la pada mmber awak yang tercalon tu.;)

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger