Darlings

Friday, August 23, 2013

Wedding Invitation : Mr Razman & Lyaa a.k.a Norly

Dengan ini, segala hormat nya nak menjemput kawan kawan blogger yang sudi datang untuk meraikan Majlis Bertandang yang bertempat di negeri sembilan.

Buat masa sekarang ni memang tak sempat dah nak pos kad kawen. Tapi kat sini aku serta kan alamat & peta. Gps coordinat aku lupa pulak nak mintak dengan Mr. Razman. Nanti dah ada ke aku update lagi ler.




sape yang nak datang & nak tanya jalan. boleh call 012-9466940.

Thank you.

Bai!

12 comments:

Anisa Hang Tuah said...

Semoga berbahagia Lya =)

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Ya Allah kak.. dah selamat diijab kabul ke?? sumpah ena tak tahu perkembangan terkini... Tahniah akk lyaa.. u are sooo beautiful!

E'in said...

in shaa Allah if xde pape, kite jumpe 31 ogos t awek... :)

cik hani said...

selamat bertandang ye lyaa..

Rosmiza Ali said...

Tak dapat nak pegi.. Jauh.. Huhu..
Btw, tahniah dear.. Semoga ikatan yang terpatri berkekalan hingga ke jannah.. Amin.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

aniswany lazim said...

hai pengantin baru...hihi

O'gosh Iskandar said...

Insyaallah..kalau xde aral...sampailah la akak nanti...huhu

cik fadh said...

lyaaa : rumah husband lya, xjauh dr kg. tunang fadh..hihi..

Wanie-san said...

semoga dipermudahkan semuanya lya!!
doakan wani n fizi dpt dtg.. ;)

♥ CIKZEK ♥ said...

Jauh nauuu. Huhu ape2 pon slmt pgntin bru n smoga dipermudahkan sgalanya ;)

Aujinz said...

Tahniah dan selamat pengantin Baru XD Puan Lyaa XD

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. alhamdullilah taniah. dah jadi isteri orang. bakal jadi ibu pula. hehe jaga diri baik2 ya >_______<

 
© 2010; Lyaa Suriany | Designed by: yanasensei | Powered by Blogger