Darlings

Wednesday, April 19, 2017

I m back!

Hi, hi, hi uolls.

Gigih malam hari ketuk keyboard. Entah apa mimpi tiba tiba bulan april 2017 ni rasa tersampuk nak update blog. Rindu ler teww. Tapi memang aku rindu nak blogging macam dulu dulu kala. Latest entry pun tahun 2014. Lama nau aku hibernate dari dunia blog ye dak? Zaman anak sorang, sekarang dah tambah sorang lagi dah pun. haaa bab tu kita ceghita kemudian ya.

Aku confident ramai ramai geng blogger yang tegar dulu pun beralih arah ke fb & Ig je sekarang ni. Tak ramai yang rajin nak menaip weh. Nasib la aku ni dak OM belajo typing dulu dulu kala. Itu yang rajin sikit nak buat come back kononnya. Kalau tidak, kirim salam diangin lalu je la weh.

Tapi sekarang ni cabarannya, Taip satu ayat, anak anak datang raih simpati. Mencabar jugak lah ni. Demi nak buat come back, aku tabahkan hati.

Untuk entry come back ni, kita buat sependek mungkin lah. Kalau ikutkan banyak benda yang aku nak taip. Tapi semua dok dalam kepala diam diam dulu. Nanti ada masa aku start karang panjang panjang.

Ada reader ke nan ado reader lepas ni pasrah lah. Janji boleh update pasal daily life ke. So time bosan bosan baca balik kan kan kan. acah acah online diary gitchu.

ok. gtg

See u guys later.
Tata




1 comment:

HaFizaH aYu said...

Lyaa sama2 kita buat comeback..ayu pun rindu nak blogging mcm dulu,happy blogging & selamat hari raya.