Darlings

Friday, April 16, 2010

Kegilaan saya

Hye readers, hari ni terasa nak berkongsi kegilaan saya pulak, tau ape kegilaan saya? saya paling gile shopping. yea..suka habes kan duit. umi dah puas membebel sebab rumah saya dah penuh dengan baju-baju yang saya tak nak pakai dah.rasa macham nak let go je. ada sape nak?hehe..
.ada jugak jugak baju-baju yang lya let go kat kawan-kawan je. tak larat dah nak simpan..wardrobe saya dah penuh, bukan takat penuh dah melimpah ruah dah tu. saya pun naek semak, bawah katil pulak bersepah dengan high heels n wedges. haisssh. bukan nya pakai semua.
kegilaan saya yang utama, shopping tudung syria, selendang, handbag. pergh..heaven je rase. saya jarang shopping barang-barang make up ni even saya suke make up. semalam kawan saya bagi cadangan."Lya, ko jual je la tudung2 yang ko tak pakai tu, buat semak je". so ape pendapat anda semua??? i need feedback. kalo tak de feedback saya just simpan aje la barang-barang yang saya tak pakai tu.
kawan-kawan jugak selalu tanya, banyak masa saya pegi shopping kan. haish, saya ni kureng sikit bab-bab pegi shopping kat mall ni. penat nak berjalan.sebab saya ni cerewet, so mati la Mr Razman tu nak ikut saya dari satu kedai ke satu kedai. teringat lagi dulu time saya nak cari baju yang dah lame saya aim kat MnG..bayang kan berapa mall saya pegi. tak cukup kat east cost mall, saya cari kat mid valley, tak jumpa gak cari kat sunway pyramid, one utama. see??saya sangat cerewet. tak jumpa barang yang saya nak, memang saya tak puas hati. dan yang jadi mangsa nya harus lah Mr Razman.
So, saya amek inisiatif shopping online aje. seriously, saya hantu shopping on9. Agak nya dah beribu duit habes ngan shopping on9 ni. Bagi saya simple je shopping through on9 ni. tapi banyak risk la kan. Alhamdullilah , so far sekali je saya terkena. tu pun dengan blogshop yang saya tak penah shopping pun. so, saya da blacklisted dah pun blogshop tu.
Bayang kan saya boleh habeskan masa satu hari or berhari-hari duduk melanguk depan lappy menggodek-godek blogshop yang ade. rase nya saya ni dah boleh buat review blogshop yang saya jejak.okeh?kepada sesiapa yang teringin nak saya cari kan baju ke, kemeja, shawl, jacket, accessories, skinny jeans, legging,sanggul palsu, boleh la mintak tolong. InsyaAllah, kalau saya boleh tolong, saya tolong..
okeh la, nak sambung terjah blogshop yang best-best.babaiiiiiiiiiiiiii

10 comments:

*Dak kecikkk* said...

yang,sanggul palsu tu beli kat blogshop ane?

Lyaa Suriany said...

http://butik-avicenna.blogspot.com/

klik kt older post tau..

kazmyra afkar said...

boleh2..buat lelongan sekali.. terutama syria plain, mra tengah cari sangat...

Lyaa Suriany said...

kale pe yunk??

Wanie-san said...

lya..cardigan itam labuh kamu tau x kat mane??kite dah lame la cari....nk labuh n lengan pjg...

Lyaa Suriany said...

wanie,

jap ek lya cr..

Lyaa Suriany said...

wanie,

ni link
http://chicscouture.blogspot.com/
http://bougsall.blogspot.com/
http://meylle.blogspot.com/(yg ni kena preorder)

Lyaa Suriany said...

wanie,

ni satu lg.
http://www.dieheartfashion.blogspot.com/

* f i f y said...

lalink lya....!i da lame cari jaket..u ade idea blogshop mane yg santek??i riki kt e curve xmemenuhi citerase la...n 1 more thing..ur skiny jeans yg u ckp like e topshop 1..nak link... (: (shining!)

eyra NadzeyRa said...

nk let g0 ke??
i pn hantu selendang...huhu...
bju jth n0.2... :))