Darlings

Wednesday, June 17, 2020

Long Hiatus

Hallu everyone,

Ada lagi ke yang sedar kewujudan blog ni? Dah bertahun tak berupdate. Sejak ada facebook & insta memang aku pun kureng semangat nak update blog. Jengah pun tidak. Tapi tak tau la apa mimpi petang ni rasa macam terdetik nak update blog.  Mungkin rasa nak update untuk tatapan akan datang, sebab bukan semua memori yang akan stay forever dalam ingatan kan. So, why not aku catat dalam blog sebagai kenangan.

So, hari ni tak ada long update or membebel apa pun. Aku nak tempek gambar anak anak je sebagai penyeri blog. Last update mak anak dua kan, so sekarang " I am a mother of three" hoyeah.

Cepat tak cepat masa berlalu kan. Dari zaman practical diploma dulu aku start blogging, sampai ke further degree then sambung ke working life, paused kejap sambung masa ada anak satu, sampai la sekarang aku decided untuk start balik menulis kat blog ni. Mungkin aku rasa sayang nak betul betul tinggal dunia blog ni.

.


Okeh, nah lanje cinta cinta hati aku dulu. My Tripple trouble. Nanti ada masa aku buat entri khas pasal anakanda bertiga ni pulak.

MY TRIPPLE A (AYRAN.ALANA.AYDAN)


MY BUNGSU. AYDAN UMAR


Till then.
babai

8 comments:

Han Hanni said...

Lyaaaa.. lama nya tak update blog. Dulu follow lya dr zaman bujang sampai anak satu. Hilang skrg muncul anak dah 3. Doakan kami dikurniakan zuriat jugak ye..semoga Lya sefamily bahagia selalu.takecare

Lyaa Suriany said...

Hi bebeh, itu la. lama sangat menyepi. tq ingat kita lagi :).
inshaaAllah kita sentiasa doakan kawan kawan or orang yg kita kenal dipermudahkan urusan dapat zuriat. u too babe. take care & keep in touch. tq jugak sebab still ada link blog lya. teruja tau tengok tadi :)

ezy.fia said...

ala comelnyaaaaaaaa anak2 lya.. =')
welcome lya! jom la kita meriahkan balik dunia blog ni.. haha

iam.umifuzy said...

first time jengah ke blog ni..dah lama menulis rupanya..
salam perkenalan dari www.iamfuzy.com

Mas FVOME said...

yela blog ni tmpt memori ..syg nk tinggal..hihi..sy pun mula semula

ch@ said...

Lyaaa... waaaaaah! dah seri dgn akak la, yeay! ingat Lya ingat-ingat. akak baru notis komen Lya yg ditulis pada thn 2017 hahahahaaaa...

Luiz Gomes said...

Hi good night, how are you? Do you accept one following the other's blog? We can be friends (there is no distance for friendship) and partner with our blogs. https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

Rina Ellisa said...

Hi Lyaaa...

Rindu nak blogwalking kat sini..
Tu laa sekarang ramai update kat FB & IG je kan..
Kesian blog di anak tiri kan..