Darlings

Showing posts with label blogger. Show all posts
Showing posts with label blogger. Show all posts

Monday, March 21, 2011

Newbie: support sesama blogger





 Belog tentang kita ni actually belog kawan aku. classmate aku. dan jugak practical dengan aku ni haa. ada jek dok melangut depan pc tu haaa. Dia Start blogging baru jek lagi. hasil desakan aku. hee. aku ni bukan apo, tak lama lagi dah nak habis practical, so kalau boleh aku nak keep in touch dengan kawan kawan aku.

atleast aku tau perkembangan hidup dia kan. kategori belog of cos ler personal, pasal love life dia, pasal minat dia. oh yea dia ni minat babbab jahit manik jugak tau. so, apa kata kita yang konon konon nya ada pengalaman setahun dua ni, tolong support newbie macam kawan aku ni.





Terjah jangan tak terjah. tuk sya pulak, hopefully jadi blogger tegar eh, jangan jadi macam aku, kejap hupdate kejap idak, dasar pemalas biasa la.oke..tata titi tutu

Tuesday, September 21, 2010

Nak cakap girls day Out tak boleh sebab ada boy!

salam,
hye. lepas tiga hari saya datang balik, haaaa tak sampai seminggu lagi kan, tak sempat bosan lagi, 2 weeks cuti raya, melepak membesar kan badan dekat rumah, tapi tak berapa besar lah, haha sebab even tak puasa tetap tak makan. baguih tak baguih, mak bapak saya geleng kepala sebab anak pemalas dorang bab makan pun malas jugak..haaa korang habaq mai, saya ni rajin bab-bab ape jek..see dah melalut ke bab malas dah, ni yang malas nak hupdate ni,
actually nak cito ni haaa jumpa dengan kak ida a.k.a blogger. sudah lama mau ketemu, tapi tak berjodoh pulak..ececeh. raya ke 6 lagi jumpa, tapi sekarang baru nak cakap. agak-agak ada bau entry basi tak? tak kan. redha je la, sebab tu la bagi muqadimah pasal pemalas tadi, sebab memang dasar pemalas, lagipun saya tengah tunggu camera ni, pastu mesti saya ber energy hupdate belog..kikiki boleh percaya???
baik jangan percaya! tengoooook dah melalut lagi, okeh saya balik ke pangkal jalan kali ke 4. kitorang jumpa kat KBTC, kebetulan kak ida nak shopping, kak ida je la shopping, saya dah shopping before raya hari tu, dah berjaya habis kan duit raya dengan high heel satu pasang dan anak tudung syria, tak habis-habis beli, lepas tu pakai kejap campak dalam bag! apa nak jadi dengan kau lyaa!!!
Teman kak ida beli wedges, terus pakai, cun plus anggun gitu, hehe..i like. lagipun high heels kat KBTC murah-murah melampau. saya survey kat sunway pyramid around 100 something, kat KBTC boleh dapat 35-45. haaaah berdarah hidung tengok. 4 inch pulak tuh, sesuai lah untuk ketinggian comel-comel macam ai neh, (rasa nak lempang tak). Then blah tuk minum-minum pulak.
yang lagi best tau ape? dua orang kawan saya pun ada jugak. cik ayu & en azwan. Best woo dapat sembang dengan sama-sama blogger nih, nak-nak pulak dia pun suka sal fashion & make up jugak, lagi la ai suka noq! sembang punya sembang, kena ingat dunia gak, kena balik rumah weh, mak pak kat rumah bising woooo kalau lambat balik, bab-bab nak say good bye ni lemah sikit, nanti bila lagi boleh jumpa kan,
saya tak tau la cuti semester kali ni saya nak balik ke tak, perasaan nya nak keje kejap tapi ntoooh la,nanti la hupdate pasal tu, layan gambar bajet ai nehhh..
wit kak ida a.k.a scatty kinki
en azwan & cik ayu( kau dah cukup tinggi jangan pakai wedges..haha..nada jealous!!!!!)
last picha, flash telah buat muka saya macam HANTU..eh mana hantu, mana hantu? kau la hantu!
thanks kak ida, nanti kita hang out lagi~~
nota tangan: pssssst kak ida comel wooooo tapi dah berpunya, jealous sebab cun melecun ajek dia pakai shawl macham tu..jealousssssssssssssss sebab ai pakai nampak macham telor busyuuuuuuuk, tak best2..