Al kisah dua tiga hari lepas, penyakit mengidam datang tetiba. Mengidam nak makan kek tak pun choc cadbury. Perasaan nak makan ni mesti datang tiba tiba. Dan dan tu je nak makan. Kadang kadang benci betul. Ada benda yang aku boleh tahan aku tahan la. Ikut keadaan kira nya.
Bila nak makan kek tu, terus lah bagitahu Mr. Razman siap siap. Sebab macam dah kecur sangat air liur bila teringat. Dah bagitahu tu Mr. Razman cakap nanti laah dulu. Petang sikit dia beli. Sentap! Benda remeh macam tu pun boleh bikin riau bagai nak gila. Oh my. Sungguh tak paham diri sendirii.
Hagak nya tak tahan tengok perangai isteri yang mengada terlebih. Start motor p cari kek. Kesian dekat suami yang susah payah cari kedai kek. Nasib la jumpa sepotong kek. Hadap je kek perisa apa pun. Sebab tak do specification yang jelas pun aku teringin nak makan kek perisa apa. Janji kek.
Aku habis kan kek sorang sorang je pun sebab Mr. Razman memang tak gemor kek gini gayaa. Dia old school sikit. suka kek yang biasa biasa jeee.
Lepas ni. Harap harap jangan lah baby dok mengidam yang bukan bukan. Letih nak p cari kangggg.
